Etusivu Uutuudet Tarjoukset Ohjeita Yhteydenotto Oma asiakastili
Tuoteryhmät
Tuotehaku
Anna tuotehaun hakusana
 
Laajennettu haku
Tietosivut
Toimitusehdot / www.helmikori.fi

MYYNTIALUE, TOIMITUS- JA MAKSUTAVAT

MYYNTIALUE

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan sekä Suomeen että ulkomaille
. Ulkomaan toimituksissa käytä maksutapana ennakkomaksua. Tilauksen saatuamme toimitamme pankkiyhteystiedot IBAN/SWIFT-muodossa maksua varten. Toimitamme lähetyksen 1.postina heti maksun saatuamme. 

TOIMITUSTAVAT

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja Matkahuoltoa. Postitse tuotteet lähetetään normaalina kirjeenä maksun saapumisen jälkeen mahdollisimman pian; 1 - 2 seuraavan arkipäivän aikana. Käytettävissä Suomessa on myös Matkahuollon Lähellä-paketti sekä Postin SmartPost, jolloin voit hakea pakettisi ilman jonotusta lähimmästä SmartPOST-automaatista silloin, kun sinulle sopii. Huom! SmartPOST hinta! Saat tekstiviestillä tiedon, kun paketti on noudettavissa.

Erikseen sovittaessa lähetyksen voi noutaa kauppiaan toimistolta Turusta. Asiakkaan tulee tällöin mainita noudosta  tilauksen lisätieto-kentässä ( + puhelinnumero). Kauppias ilmoittaa puhelimitse tai sähköpostitse kun lähetys on valmis noudettavaksi. Posti-/toimituskuluja ei tällöin veloiteta asiakkaalta. 

Toimituskulut

Perimme toimituskuluja Suomeen postina toimitettaessa ainoastaan 2,98 €/lähetys. Kun tilaamiesi tuotteiden arvo ylittää 50 €, toimitamme tilauksesi ilman toimituskuluja. Matkahuollon paketista ja SmartPost'n käytöstä veloitamme palveluntarjoajan meiltä veloittaman maksun.


Toimitusaika
 
Tilaukset pyritään toimittamaan maksun saapumispäivää seuraavana arkipäivänä tai viimeistään 2 arkipäivän kuluessa.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Emme käsittele palautuksia, joista ei ole sovittu etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@helmikori.fi tai puhelimella numerosta 0400 251051 (ma - pe klo 09:00 - 16:00). Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen ilman, että tuotteessa on virhettä, maksaa asiakas itse palautuskulut. Myös näistä palautuksista on aina sovittava ensin kauppiaan kanssa.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

 

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voi maksaa seuraavilla maksutavoilla:

1. Pankkipainikkeilla maksaminen 

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

 

TÄRKEÄÄ! Maksa Tästä -painiketta käyttäessäsi odota, että selain palautuu takaisin kaupan sivulle, muutoin tilaus voi viivästyä koska tieto maksusta ei päivity verkkokaupan tietokantaan. Selaimen sulkeminen kesken tapahtuman voi aiheuttaa myös maksutiedon katoamisen. Ongelmatilanteessa tarkista onko sähköpostiisi tullut tilausvahvistus sekä onko tiliäsi veloitettu, ja ota yhteys kauppiaaseen joko sähköpostitse osoitteeseen info@helmikori.fi tai puhelimitse ma -pe klo 09:00 - 16:00 0400 251051/Tiina Rinne.

2. Luottokorteilla maksaminen 

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

3. Laskulla-palvelu (Klarna)

Voit maksaa ostoksesi myös laskulla, jolloin saat 14 päivää maksuaikaa. Laskulla-palvelun käyttö edellyttää 18-vuoden ikää ja kunnossa olevia luottotietoja. Palvelun tuottaa Klarna Oy, ja laskun saatava siirtyy laskulla-palvelua käytettäessa Klarnalle. Laskulla maksaessasi muista antaa henkilötunnuksesi maksutapa-kohdassa.Tuotteiden toimituksesta ja muusta tuotteisiin liittyvästä vastaa Helmikori. Laskulla-palvelusta veloitetaan laskutuksesta aiheutuvat kulut, eli 3,90 eur. 

4. Tilille-palvelu (Klarna)

Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 8,95€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: http://www.klarna.com/klarna-tiliehdot.pdf

Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia nyt myös käyttämällä Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa http://www.klarna.fi

5. Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet heti kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Jos maksat ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää, jonka jälkeen tilaus raukeaa, jos maksu on suorittamatta. Toivomme kuitenkin, että ilmoitat mahdollisesta tilauksen peruutuksesta jo aiemmin, mikäli tiedät, että et tarvitsekaan tilaamiasi tuotteita.

Emme toimita tuotteita postiennakolla.

6. Lasku kunnille/seurakunnille/valtion laitoksille/yritykselle

Yhteisöt voivat tilata erikseen sovittaessa tuotteita laskulla. Yrityksistä tarkistamme aina ennen laskutussopimuksen tekemistä luottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:stä ja mikäli luottotiedot ovat kunnossa, voimme laskuttaa yritystä. Laskutettavien toimitusten minimitilausmäärä on 100 eur. Pienemmistä tilauksista veloitamme pienlaskutuslisän 6 euroa. Organisaatioiden edustaja; ole yhteydessä Tiina Rinne joko puhelimitse 0400 251051 tai lähetä sähköpostia info@helmikori.fi

TUOTTEET

Myymämme tuotteet eivät sovellu lapsille.

Helmien valmistuserien välillä voi olla eroja esimerkiksi värisävyissä. Tämän vuoksi suosittelemme tilaamaan samaan työhön tulevat helmet yhdellä kertaa. Helmikori ei vastaa helmien ja muiden tuotteiden värinkestosta. Väri saattaa muuttua esimerkiksi ihon PH-arvosta johtuen, ja hopeaa sisältävät tuotteet voivat tummua joutuessaan kosketuksiin kosteuden tai ilman kanssa. Siksi suosittelemme osien ja valmiiden tuotteiden säilyttämistä muovipusseissa tms.

Metalliosat pyritään kuvaamaan niin hyvin kuin mahdollista oikean värisävyn varmistamiseksi. Tuotteen nimen perässä oleva määritelmä (hopea, hopeoitu, kullattu, musta, pronssi, kupari) kuvaa lähintä mahdollista metallin väriä/metalliosan pinnoitetta.  Jos tarvitset enemmän tietoa metallihelmen tai -korunosan perusmetallista (valmistusaineesta), ole yhteydessä meihin info@helmikori.fi.

YHTEYSTIEDOT

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@helmikori.fi
- Puhelimella ma - pe klo 09:00 - 16:00 numerosta 0400 251051/Tiina Rinne


TierraCast - aidot USA:ssa valmistetut korunosat! Katso lisää!!
Valitse kieli
Suomi
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy asiakkaaksi (Kirjaudu-painikkeesta)
Sähköpostiosoite:
Salasana:
Ostoskori
0 kpl
Maksutavat



Toimitustavat
Postitse2.98€
Nouto Postin pakettiautomaatistaTarvitaan paikkakunta
Matkahuolto Lähellä-pakettiTarvitaan paikkakunta
Nouto kauppiaan toimipisteestä Turusta0.00€
Toimituskulut päivittyvät automaattisesti ostoskorin sisällön mukaan.